LOYAL CUSTOMER

Sunday, August 5, 2012

#33

ahahaha penatlah asyik berphilosophy pasal kehidupan. meh aku cerita part life aku yang best.
bolehlah kan, bukannya pathetic sangat hidup aku ni. well 1 of my favourite moments is campus life.
5 setengah sem (belum habis part 6) kat sini, banyak pahit manis yang aku dapat. manis lagi banyak kot. hehee

kawan-kawan kat sini, some of them are great friends, and will always be. geng assignment, geng melepak dan meronggeng, geng gaduh-gaduh manja. lama rasanya tak upload gambar kawan-kawan kiteww. oh, dan kepada classmates yang membaca post ni, di sini dengan rendah hatinya aku meminta maaf sebab tak join korang tangkap gambar kelas haritu. well as you can see aku dengan some other girls dah siap pakai baju kurung pun, cuma ada last minute situation yang menyebabkan aku dan kawan-kawan tak dapat join. janganlah cakap kitorang selfish (memang terasa ponggg). :P

after facial. lapar. makan. burpppp

beratur nak beli tiket spiderman. puas pujuk ekin nak tengok ice age tapi dia sanggup masuk cinema lain sorang-sorang dari tengok kartun. :P

saya dan popcorn. yeahh

kanmain lagi si amin duduk kat kerusi. lawan GM nampak?

with handsome boy. hehee

comel kan? comel kan ekin? hehehe

di kedai G.O. malangnya pada hari kejadian, dia tiada. T___T

ala gambar banyak lagi tapi malas nak upload. tiada dalam gambar, Kak Miza yang sentiasa awet muda, dan Reen ding dong yang sentiasa mengatakan diri dia comel walaupun memang. hahahaa. kalau lepak dengan dorang semua ni memang awesome gila. life kat segamat ni pun jadi seronok sebab dorang semua ni la.

harapnya dah nak hujung-hujung sem ni, takdelah drama swasta tak berbayar wujud. aku tahulah kita DBS (drama banyak sangat) but please. penatlah nak berlakon hahaha! and I would love to reminisce my diploma year with good memories, not from the bad ones.

HAPPY GRADUATINGGGGGG! #eh tetiba je.

No comments: