LOYAL CUSTOMER

Sunday, September 23, 2012

#34

Bismillah. After so long, here I am updating this blog. I used to share my life stories here, more to sad and pathetic stories compared to the good ones.
But no worries, today I'm gonna fill this page with happiness weehuuuuuuuuu

Last week, on 18th September was our final presentation for subject Enrepreneurship, ENT 300.
Assignment ni jelah yang aku enjoy tahu tak, selama 6 sem aku kat sini, berpuluh assignment dah kena buat tapi yang ni memang on top of the list lah!
take aside of the enjoyment, assignment ni jugak yang paling banyak burn duit aku hahaha but berbaloi gila beb!
(untung-untung dapat full mark macam Encik Adli bagitahu uihhhh excited gila!)

with Fiq and Didie. sporting gila uolsss. banyak sangat tolong kitorang dalam menjayakan projek ni. 

sebenarnya 2 patung perempuan sebab kita nak mengetengahkan baju tradisional dengan baju moden. ada ke Haji Ros kata kitorang menggalakkan perkahwinan sesama perempuan? choiiiii

who would've thought a dais in a class. kitorang ingatkan pelamin untuk bertunang yang kecik tu sekali naik , besar jugak haa!

ready for presentation. menanti kehadiran VVIP, Encik Piee.

Administration Executive I and II

tiba-tiba jadi Q & A session. Financial tak habis present kot haha!

awak belakang sikit, saya nak ambil gambar ni. 

kak Miza kata, Haji Ros mesti tengah fikir, "bolehlah aku nak buat majlis macam ni lagi" :P

Bella yang happy go lucky came to our presentation. 

pintu gerbang uollssss. budak-budak lalu lalang kitorang ingatkan dorang punya kelas rupanya bukan. saje nak lalu-lalu kot =.='

syammmmmm, ko dah kenapa?? hahahaha!

my akak, and my friends. :)


so overall it was fun. so much fun. dan lega gila lepas habis presentation.
macam-macam kisah di sebalik assignment kitorang ni, dengan malam raja serabutnya, aku nangis, amin nangis, kes sponsor-sponsor hahaaha. bagus gila team mates semua dedicated.

tapi aku menyampah jugak, dah nak hujung sem baru benda best jadik. mana korang menyorok hah selama ni?? :P

No comments: