LOYAL CUSTOMER

Saturday, December 10, 2011

#1

so, this is my new blog. hehee, not that kind of new, but with a new content. I guess? :)
for a start after a very long time of my hiatus in here, I decided to put title as number of post starting from today's post. (sebabnya takde idea sebenarnya nak letak title yang sesuai.)

so let's go back down to memory lane again. hehe. yelah kat bawah dah pasal PLKN, and I still and will always miss them. :)

post ni, berkenaan aku masa Form berapa eh? Form 3 rasanya. zaman muda-muda dulu.
masa ni main gamelan untuk majlis perkahwinan Cikgu Salina, akak kepada Ros Salima, best friend masa kat asrama.
masa ni, aku rasa aku kurus kot kalau nak dibandingkan dengan sekarang.






peh gambar last ni, aku rasa macam obvious gila lah pulak kegemukan aku sekarang haha.
ada banyak lagi gambar lain tapi aku tak scan pun, ni pun curik dari Ros hewhew.

masa majlis ni, kitorang kena tegur dengan Cik Emi (warden) sebab tak pakai baju rasmi gamelan sebabnya kan kitorang represent pihak asrama.
haihhh biasalah budak-budak, kena pulak time cuti sekolah memang taknak lah pakai baju seragam tu kan. degil. :D

P/S: bila lagi kita nak gather and main gamelan kat asrama tu? :)

No comments: