LOYAL CUSTOMER

Friday, January 21, 2011

appreciate.

despite of my looks, I have A LOT of GREAT & THOUGHTFUL friends.
always accompany me whenever I feel down,
whenever I feel that I am ugly, they were the one who comfort me.
telling me I am pretty enough for them
telling me that looks is not everything.
yeah BEAUTY is an art, 
after your beauty have been USED, then you will be a toy to displayed to public.
and then the 'art' is gone.
get what I mean?


My best friend reminds me, don't be too greedy. 
Tamak. orang cantik, kau pun nak cantik. 
orang kaya, kau pun nak kaya.
kalau dah semua orang nak cantik, kaya, dah tu siapa nak jadik buruk, miskin?
the world has to keep its balance, nak kena ingat tu.


x semestinye ape yg sume org ade n yg ko xde tu blh buat dorg bahagia dunia akhirat.xyah cte akhirat la.kat dunia pn blm tntu lg.they just like to SHOW OFF..be cool yana 
;)
 idop ni sentiasa tok org lain..
welcome to 'EARTH' and good luck for being 'HUMAN'
=D
membandingkn diri sendiri dgn org lain adalah 1 penghinaan terhadap diri sendiri.ALLAH kn sentiasa taw ape yg terbaik tok kte.sabar je k.lg 1 jgn tnjuk yg ko cemburu kat org lain sbb bnde yg ko xde..be posi+ mate =)
Terima kasih kerana ingatkn aku. :)



I should have appreciate my life more from now on. :)
Thanks buddy. 

4 comments:

Saidatul Syahirah said...

suke post awak yang ini :D

Liyana Lynn said...

thanks syiera. moment of truth ni. huhu~
selalu lah ingatkan saya andai saya terleka. :)

Saidatul Syahirah said...

okay awak :D

Liyana Lynn said...

terima kasih awak! :)
<3