LOYAL CUSTOMER

Thursday, November 25, 2010

zaman asrama dulu.

banyakkkk sangat nak cakap, tapi nanti panjang sangatlah pulak.
emm, 1 yang pasti, rindu jugaklah dgn zaman2 asrama dulu.
zaman ber'akak'-ber'adik' angkat tuhh... gyahahahahahaha~~


aku takdelah declare secara rasmi, tapi aku memang dah anggap dia sbg akak aku pun.
baik, cantik, pandai.. :)
bila aku dok belek-belek gambar lama, baru aku perasan yang kitowang takde 1 gambar pun yang sama-sama. haihhhh. tapi takpelah, teddy yang akak ni bagi kat aku ada lagi.. :)


sayang giler dgn teddy ni, peneman tidur.
comel, putih.. susah nak jaga! :D


teddy kesayangan. :)
ohhh ye, sibuk bercerita perihal teddy ni, lupa pulak nak bagitaw siapakah gerangannya. hehe
kak jaiy.. :)
sentiasa support aku masa aku kat asrama dulu, make me happy..
since aku pun tak pernah ada akak, so merasa laa jugak ada akak kan.. :P


sekarang ni dia tengah buat degree kat UiTM Kelantan. 
aku rindu zaman dulu-dulu tu. :D
kak jaiy, good luck ye kat kelantan tu. may u achieved whatever u dream. :)


aku pilih gambar ni sbb dia pakai baju kaler purple, fav aku. hahahahaha :D
btw, u look gorgeous, sis :)

No comments: