LOYAL CUSTOMER

Sunday, November 14, 2010

RINDU!!!!

boleh tak nak nangis? bolehlaa, bolehlaa... [dengan muka yang sedih TT.TT]
tak berapa nak sedih sangatlah pun sebenarnya. its just that tadi aku baru habis tengok video2 adik2 junior aku kat sekolah.
dah besar dah dowang. paling terkesan bila tengok junior2 main gamelan.
gamelan yang pernah aku main dulu. :)


mak aihhh, serius rindu kat alat aku, sarung pekin.
tapi nak buat macam mana, kat UiTM takde gamelan. 
so whenever aku rindu sgt dgn gamelan, i'll just play the song that I've downloaded.
at least terubatlah sikit kan.


well. aku dah lama kot dgn gamelan tu. taklah lama sgt tapi waktu aku kat sekolah dulu aku banyak habiskan masa aku dengan 2 perkara. 2 je. 


GAMELAN
TUNAS BISTARI JOHOR


gamelan. kitorang dah main sampai peringkat negeri kot.
kerja kahwin, function sekolah, event asrama, majlis anugerah..
haihhh, miss those great moments.
saat bergaduh dgn budak2 ni atas sebab2 yang kecik, saat tgk cerita hindustan dalam bas bila kitorang buat persembahan yang jauh dari Muar, saat rehearsal dgn budak ghazal [gyahahaahaha, itu dah lain tuh :P]
paling tak boleh lupa pertemuan dgn kumpulan muzik asli masa Festival Kesenian Kanak-Kanak.
mereka semua sgt HANDSOME. :D
dan masa festival ni, ada berapa bulan je lagi nak PMR.. and the consequences that we have to bear for going there is we have been scolded by a lot of our teacher.
tak pasal2 nama naik kat bilik guru.


muahahaaha. kenangan sekolah menengah.
and seeing my juniors playing those instruments,
menggamit kembali kenangan.
dan air mata mula bergenang. [sikit je, tak banyak pun. ^^]


pics courtesy from ASWARA. mcm nilah posisi kitorng masa Festival kesenian tu. :)

sedikit sebanyak alat2 gamelan. tapi sekolah aku ada 11 alat je. yet we can make the most  beautiful music out from that. :)
yeah, I really miss those time. 
by having these memories, makes my life much more interesting. :)


p/s: guys, agak2 bila kita boleh main sama-sama lagi eh? time aku kahwin nanti korang main gamelan utk aku boleh? gyahahahahaha ~~

No comments: