LOYAL CUSTOMER

Tuesday, October 19, 2010

CAMPING TTS KESATRIA :)

HAH, NAMPAK TAK CAPS LOCK TU?
hehe. takde motif betul. saje nak menunjukkan keterujaan saya. :)

taktawlah nak cerita ke atau nak captionkan je semua.
kalau cerita mcm tak best je. so, mcm nak letak gambar je.
actually, perasaan aku yg sebenar-benarnya before going to this camp.

1. excited, sebab aku ingatkan aku akan rasa camping dalam hutan mcm masa PLKN dulu.
2. tak sabar nak masak2 style survivor guna mistin, dapur and lilin yang menyesakkan jantung         tu.
3. dan, saya juga excited utk aktiviti berjalan-jalan didalam hutan sebenarnya. going back to nature. :)

anddddd, apa yang saya bayangkan seperti awan-awan di atas tu tak jadik sebenarnya.
what to do. tapi kem ni best jugaklah.
sebab, TERATAI CAFE. ahahahaha. 
dah2, enjoice these pics. :)

p/s: maaf gambar berterabur. dah tak best pulak nak upload banyak2 kat blog nih, since dia dah update feature nih. =.=



owh, ini aktiviti terakhir kami. Explorace.
kenangan: jogging sambil nyanyi2 lagu tapir, sifir tapir nyot nyot

owh yeah, disinilah Teratai Cafe tu. nampak tak mewahnya makanan kami? :)

siyesly, nilah LDK yang paling besttttttt sekali! 1st time aku buat meja bulat ni, and I made it.  best sgt. :)

ala2 solehah gitu. camping2 jugak, solat jgn tinggal. :)

spider web. trademark tapir.
'nyot nyot nyot, macam tapirlahhhhh!!!!'

sungai asid. peh LDK ni mmg banyak peluk2 je kerjanya.
berjuang kitorang ni nak muatkan semua dalam kertas A4 yang comel tu kan. hahahaha

smile! Part 2 and Part 3 :)

seronok kan bila dah habis? :)

Part 2, puteri2 semuanya. Puteri2 yang sudah kena sunburn. HAHA

TTS sgtlah tu. nasib baik pagi ni punya aktiviti yang TTS tu batal.
kalau tak terkial2 lah korang. HAHA
'aku jugak tak terkecuali, haihhh..'

siyesly, pada waktu ini saya tiada mood. harap maaf. :)

Komander Part 3. mereka semua sgt rapat.
sungguh, saya jeles melihat keakraban mereka semua. 

till we meet again, :)

nampak tak aku? nampak? muka yang paling tak senyum. hehe


ohh ya, gambar ini sudah tentu bukan milik saya. hehe
terima kasih kepada yang menyumbang. mostly saya ambil dari facebook komander Zafis, peace bro (^_^)V


pose baikkk punye. HAHA

p/s lagi: saya dah letak gambar anda sbg tanda kredit taw. :)


as conclusion, (acewahhh, dah macam nak buat essay BEL pulak ) 
camp ni best eventhough tak menepati angan2 aku tadi.
paling best bila aku balik mmg ada bukti la aku bercamping bagai 3 hari tu kan.
dahlah muka sunburn habis, 
gatal2 kat kaki sampai naik bengkak. 
malamnya kena ulser kat mulut pulak.
memaang syookkk leh! 
mau tak seminggu baru baik.


tapi takpelah, bukan selalu.
kalau pergi camping, kau balik cantik-cantik macam masa kau pergi..
memang takde sape percaya kau pergi camping. kan?


teehee, ok lah. 
actually gambar ada banyak tapi uploader pics ni macam siot. HAHA
till then guys! :)

No comments: