LOYAL CUSTOMER

Sunday, April 1, 2012

#25 Hai senior!

berkata saya kepada diri sendiri. ihikssss.
semalam merupakan hari terakhir aku menjadi student Part 5. lega woi dah habis!
tinggal lagi berapa bulan je lagi then I'm free from Segamat muahahahahahaha. *janganlah degree dapat kat Segamat*

jujurnya aku, macam yang Reen cakap, tak sedih langsung nak tinggalkan dunia diploma ni.
I do have some good memories with some of them, but I choose to keep the happy thoughts and throw away the sad feeling.
Haha, as if aku sedih. :D

masa nak sedih-sedih sebab kawan ni dah berlalu kot. tu zaman-zaman sekolah dengan PLKN je.
sekarang dah malas nak rasa-rasa macam tu walaupun kadang-kadang hati sentap dengan dorang hahaha, maklonglah aku kan sensitif orangnya kikikiki

as for my final examination, all paper went well, kot.
the thing is memanglah semua dapat jawab walaupun dummy activity yang 14 markah tu aku tinggalkan (stupid you, dummy), tapi tak semestinya apa yang aku jawab tu betul.
kadang-kadang tu kita rasa kita dah usaha sehabis baik dah, hafal teori hafal formula tapi bila dapat result, tak mencapai expectation kita.
so sekarang ni moleklah kalau tunggu dengan penuh kesabaran dan kepasrahan sahaja.

banyak result nak kena tunggu ni.
result kolej - besar kemungkinan tak dapat sebab u aku gedik ambil budak cawangan lain
result MUET - ohemgee. harap-haraplah dapat yang molek, tapi haritu macam teruk jewww. -.-
result exam Part 5 - i'm too hopeful for this but I hope that I can maintain my GPA and increase my CGPA.

21 Mei ni nak pergi Sarawak. harap-harap best tapi kalau tak best aku nak ajak Ziqa je bawak aku jalan-jalan. bayar mahal-mahal tapi tak enjoy pun tak guna jugak weh. seriously mahal wuwuwu lagi-lagi di saat pinjaman tabung kau dah nak habis.

now in this short time I have to work and spend the money for additional money for ticket, broadband bills, KL. self pleasure. so much money is needed but I have only 1 month. :(

pinjaman tabung, bisa nggak duit sem depan dimasukkan in advance? :D

2 comments:

Cik Reen said...

ingat snang nk dpt in advance? HAHA. aku mcm dpt rasa nme aku disebut. HAHA. nt degree sme dgn aku. ingat tu yana. n n n jgn lah dpt kt segamat. :'(

Liyana Lynn said...

ah kau aku rasa memang aku mintak finance kot, tak pun HR. yang tak sure dapat kat UiTM jugak ataupun tak. tu je, lagi bagus kalau dapat luar, berkembang sikit kan. hihihi