LOYAL CUSTOMER

Sunday, January 15, 2012

#16

kinda missing school life. when life here sucks, then the good moment from school will creepily haunting my mind. seriously. kenapa kenangan-kenangan yang buruk-buruk tu tak nak muncul? yang best-best aje yang datang. :D

I've posted these pictures before, but I've deleted some entries kan kat blog ni so I would like to upload and to remain the memories here. heh tu lah manusia, time sekolah sibuk nak habis belajar. time dah masuk u, rasa suck gila macam ni terkenang-kenang kat sekolah. padan muka hang hahaha











hehe. nak tunjuk gambar yang molek-molek je macamlah berjaya sangat kat sekolah tu. tak punnnn tapi well, this is a part of my memories. sweet memories of school.

sucinya saya masa sekolah. sekarang saya jahat hahahahaha okbai semua!

No comments: