LOYAL CUSTOMER

Monday, January 2, 2012

#11

since this is the eleventh post so I shall talk about 2011, my 2011.

not so good. apa entah azam tahun 2011 aku pun tak ingat sebab entri tu dah kena buang.
aku rasa 2011 the worst year, kot? I don't know lah I don't even bother to remember.
cumanya aku rasa aku pun at my worst jugak masa 2011. kena berubah ni, mesti.
instead of hoping people to be nice with me, I should be the one who be nice to people.

last year concludes my Part 3 and Part 4 here. my examination results do not get any better but worse, but still in my target. Alhamdulillah. but seriously I do learned many life lessons here. and by having many great friends here strengthen my will to stay and to continue this journey.

yang penting aku nak grad on time. dengan kawan-kawan. tak kisahlah convo dekat Shah Alam ke Segamat ke, aku nak ayah aku tengok aku masa convocation. sobssssssss :')

aku betul-betul rasa dalam masa 2 tahun banyak betul yang berubah. dunia. negara. sekeliling. kawan-kawan. keluarga. tapi aku tak tahulah aku banyak berubah ke tak sepanjang tempoh tu, nanti aku tanya musuh aku sebab they know me the best kuikuikui.

paling significant sekali pada aku untuk tahun 2011 ni, bila dah sampai ke penghujung, barulah kelihatan sifat tanggungjawab dan kasih sayang dari seseorang kepada kami. thanks for that :)

it does prove no matter how harsh and hard a person can be, a people still can change, and make a change towards people's life.

P/S: Happy New Year friends. hope that I can meet 2013. :)

No comments: