LOYAL CUSTOMER

Tuesday, December 20, 2011

#9

apalah motif aku balik awal ni. bukannya best pun **boooooooo
kononnya nak elakkan banjir padahal sang matahari dah mula menjengah dekat Segamat tu, takpelah mungkin bukan rezeki aku nak pergi kelas hari ini, esok dan Khamis.

harap-haraplah lecturer tak ajar banyak sangat sepeninggalan aku dari sana :P

well dah lama betul tak balik rumah sebenarnya. sejak hari pertama semester, hari ni lah pertama kali aku balik.
adalah dalam sebulan lebih kot? ke almost 2 months? eh aku pun tak sure.
yang pentingnya, hati riang gembira sebab ayah sanggup menjemput aku dari Segamat balik ke Muar. (walaupun rasa bersalah sikit sebab pentingkan diri hehee)
disebabkan terlalu lama tidak kembali ke Muar agaknya, aku mabuk jugaklah. ditahan-tahan rasa nak muntah tu.
worst come to worst, aku muntah kat depan rumah. depan rumah wehh, badan ni macam tak suka pulak balik ke sini.

yang pentingnya aku dah sampai rumah dah pun, plan nak bawak banyak barang balik Segamat nanti.
kat sini harap-haraplah tak sucks sangat macam life kat Segamat tu, since Yasmin dengan Zainab in the house yo.

hehh, sakit betul tekak sebab muntah tadi. =.="

P/S: baru mabuk jalan macam separuh nyawa aku muntah. kalau pregnant, macam mana agaknya ghope mabuk tu? >.<

No comments: