LOYAL CUSTOMER

Wednesday, December 14, 2011

#5

nak judge aku lagi? teruskanlah. dah tak mampu nak cakap apa. we are what we believe. kalau dalam kepala otak hang tu set aku ni manusia paling hina dalam dunia ni, so I will be like that lah. Terserah kalian, terserah. Kalau rasa aku ni batu api yang membawa kebinasaan kepada dunia, remove lah aku dari Facebook, unfollowlah aku dari Twitter, unfollowlah jugak dari blog picisan aku ni. aku tak pernah mintak weh. keadaan kita membesar menjadikan personaliti kita semua berbeza-beza. kalau rasa nak perli-perli aku, silakan. tapi bukankah lebih molek kalau kau message aku samada kat hp atau pun FB, dan cuba slow talk dengan aku.. dari perli aku tu kalau nasib aku terasa, aku cubalah jugak untuk berubah. kalau nasib tak terasa, memanglah takde siapa yang rugi tapi kalau ada kawan-kawan kalian yang terasa hati, kan tak elok. silap-silap boleh mengundang pergaduhan.

aku tak nak jadik malaikat pun kat sini, aku sendiri banyak masalah dengan orang lain. tahulah aku macam mana nak selesaikan, selagi aku tak kacau life korang, aku mohon janganlah masuk campur dan menilai aku sesuka hati korang. kalau rasa aku salah, tegur aku. jangan dengar cerita sebelah pihak, never do that. terasa teraniaya pihak yang satu lagi. aku dah malas nak hemo-hemo kat blog ni since aku baru sahaja kembali menulis, tapi kalau setakat nak attack aku through sarcasm, nak jadik keyboard warrior, lupakan jelah. depan aku kau diam jugak, belakang aku, aku tak tahulah kalau kau berbunyi ke tak.

either way, this won't stop the problem. aku mohon lah wahai kalian, setiap tindakan kita ni pasti bersebab. walaupun dia cakap takde motif pun sebenarnya bermotif cuma dia taknak bagitahu. aku sangat sangat sangat hargai kalau kita boleh hentikan cyber war ni. aku memang khilaf, banyak salah silapnya. manalah ada manusia sempurna kat dunia ni.

cubalah reflect balik diri tu, jangan jadi hipokrit.

aku akan cuba berubah, sedikit demi sedikit untuk puaskan hati semuaaaa orang okay? :)

P/S: orang yang rapat dengan kita pun, kadang-kadang tak boleh nak percaya. kadang-kadang jugak, dia lah duri paling bisa sebenarnya.

No comments: