LOYAL CUSTOMER

Saturday, December 10, 2011

#3

three post in a day? hell yeah.
cuma nak bagitahu, I am an outspoken person. I speak what I feel, what I think.
but I'd never know practicing my freedom of speech is a crime. YES, a CRIME.

recently, I 've learned an important lesson and InsyaAllah I'll not repeat the same mistake ever again.
cumanya bila menulis dalam blog, we tend to be very casual.
and susah nak tahu kalau ada yang tak senang kalau tak ada yang suarakan pada aku.
bukan cakap belakang ye, kalau cakap belakang memang aku tak tahu kalau takde yang sampaikan haha.

berkenaan post yang lepas-lepas yang mana sudah selamat dikebumikan,
andai kata ada yang terguris hati perasaan jiwa sanubari, aku mintak maaf.
really. dan aku berharap semua boleh dimulakan kembali.
dulu mungkin aku 'suka cakap lepas', maybe lepas ni sebelum tulis aku akan fikir 100x, mungkin?

mungkinlah. tak dapat nak janji, sebabnya kadang-kadang amarah ni power dia hebat dari kewarasan akal.
kalau terjadi situasi macam tu, aku mintak maaf sekali lagi.

aku pun, manusia biasa jugak. masih lagi belajar untuk menjadi yang lebih baik. :')



P/S: orang selalu cakap, people will love you just who you are. segelintir orang, tak dapat nak terima kita just the way we are. memang boleh persetankan apa orang nak anggap, tapi nanti aku mati, bukan aku yang mandikan, solatkan, kebumikan diri aku sendiri. :)

No comments: