LOYAL CUSTOMER

Saturday, April 17, 2010

perasmian setelah sekian lama... :))


akhirnya, setelah sekian lama..baru berkesempatan menconteng blog ini.

aku punya banyak idea utk diceritakan, tapi masa n line internet tidak mengizinkan.

dan..utk menjadikan perasmian ini lebih istimewa, aku buat semua ini dlm STUDY WEEK.

bgs x aku?? **haha, ye Liyana, anda nmpknye sgt komited dlm 'study' anda. =p

seperti yang mereka kenali aku, aku mmg akan banyak bercerita bila sudah mendapat ilham
(sampai org bosan) dan tidak akan bercakap bila tidak berminat. haha.

mula-mula mahu berbicara ttg aku.

baiklah, begini ceritanya. **jgn bosan ok, ini baru permulaan. :))currently studying at UiTM Segamat in Diploma Business Study...

wah, cm gempak kan. n sume org hoping aku dpt expand business parents aku.

payoh wei!!

well, since then aku harusla berusaha lebih dari org lain kerana bkn hrpn mak ayah je yg ade, tp ramai org yang meletakkan harapan mereka pd aku. :))


nak tahu bf aku x?? haha, dgn ini sy mengumumkan... **cewahh,haha

x main la derr, bf-bf ni. aku x perlukan si dia..

krn, aku sudah punya rakan2 yg sentiasa di sisi aku di saat aku gembira, sedih, kecewa, marah dan bahagia. dan salah sorg nye..mungkin anda yg sdg membaca coretan aku ini. :)

haha. sungguh, aku x perlukan ini semua. tapii..... aku sgt meminati mereka2 ini.

sgt handsome, berkarisma, kacak, tampan,bergaya.. **adakah aku mengulang perkataan yang sama?? haha


mereka inilah yang selalu buat aku terpaku kt depan tv tu...hohoho..

**MR AWAL ASHAARI & MR EDISON CHEN**

actually, xtaw nk cakap pe lagi pasal diri ni.

i am who i am. hate me, then u shud back off.
accept me for who i am, then i will be ur friend eternally.

(CLOSURE.. BY LIYANA)




2 comments:

Anonymous said...

edison chen milik saya ok...!!
ulang suara::milik saya...!!!!

Liyana Lynn said...

ahhhhhhhh.....
tidakkk!!!!!!
hahahahha.
sy juga ingin menegaskan di sini, edison chen milik sy juga.
haha :P